среда, 4 марта 2015 г.

Брошура О.Писарик "Прив‘язаність – життєво-важлививй зв‘язок" - українською готова!

      Завдяки команді небайдужих людей і перекладачу google ))  брошура Ольги Писарик «Прив‘язаність – життєво-важлививй зв‘язок» тепер доступна українською!

Дякую вам за час і зусилля - Юлія Олех, Марія Павелко,  Надія Котик, Лідія Валько, Світлана Брегман, Наталія Мірошниченко, Марія Ільницька, Ксенія Солодовникова, Ірина Колцун, Віктор Горбач.


В брошурі ви знайдете відповіді на багато питань, які турбують батьків.

    Чому дитина плаче. Хтось намагається дати дитині все, що вона просить – нову іграшку, мультик, улюблену їжу на обід, дитячі розваги, тощо. А дитина все одно істерить і плаче.
     Чому дитина ходить «хвостиком» за мамою і не хоче бавитись сама.
     Можна плакати чи не можна. Дослідження показують, що до 4-5 років діти повинні плакати відносно часто. Чому і для чого? Що робити батькам?
     Агресія, істерики -  звідки беруться і що робити.
    Що краще, бути дитині другом чи  бути незаперечним авторитетом.
    Як подолати дитячу сором‘язливість.
    Дитина хоче бути з мамою і проганяє батька. Або проганяє маму, коли з‘являється бабуся.
     Як допомогти дитині адаптуватись після розлучення.
     Стосунки батьків з підлітками – як зберегти близькі стосунки.
     Дитина все робить наперекір батькам – чому так відбувається і що з цим робити.
     Дитячий садок і няня – як допомогти дитині адаптуватись і побудувати комфортні стосунки .




5 комментариев:

  1. )))) о да, гугл постарався!

    Тобі дякуємо, Свєта! За ініціативу і переклад. Цьом!

    ОтветитьУдалить
  2. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ОтветитьУдалить