воскресенье, 8 февраля 2015 г.

Про дитячий садочок, навчання в школі і інші цікаві речі для дітей і їх бітьків

Була я в суботу на семінарі чудових засновниць БеркоШко  .

Маю багато вражень, дуже класних і позитивних.
Маю заряд енергії і бажання діяти )))

Те, про що я давно мрію (у Львові) , вони вже втілили (в Києві))) і отримали чудовий досвід і хороші результати.

Коротко про головне.
Кілька мам об*єднались, щоб навчати самим своїх дітей.
Діти оформлені в державних школах на екстернат, здають атестації (і здають досить добре). Тобто з державою все вирішується.

Кілька (3) днів в тиждень мами з дітьми збираються в одному приміщенні, в якому передбачена зона для навчання, зона для активного проведення часу, є подвір*я для прогулянок, є можливість готувати обід.

Заняття проводять і батьки, і залучені зі сторони люди.

Заняття проводяться і з предметів, знання яких вимагає шкільна програма і додатково цікаві теми і заняття. Багато часу приділяється майструванню.

Дитяча активність не пригнічується, а скеровується у правильне русло.
Бігати не забороняється в принципі, а пропонується альтернатива - руханка зранку перед початком занять, продуманий простір для активних ігор на перерві між заняттями, тривала прогулянка в обід.
                                                   














Поки діти вчаться, їх менші братики і сестрички знаходяться в цій же ж будівлі, але в іншій кімнаті. Коли учні вчать "серйозні" речі, менші дітки бавляться. Але часом, на деяких цікавих заняттях діти присутні всі разом. На мою думку, такий досвід теж важливий і для старших, і для менших.
Про те, що батькам кількох дітей це просто зручно, я не буду окремо розказувати )))



Я б дуже хотіла організувати такий собі родинний центр, де була б садочкова група, і група для діток шкільного віку, батьки яких вчать їх поза шкільною системою. А в дні, коли немає занять, можна було б зустрічатись мамам з дітками від 0 просто поспілкуватись, проводити тематичні семінари (з ГВ, з догляду за дитиною, з психології), майстер-класи, танцювальний клуб для батьків (а діти при цьому поруч, але зайняти цікавим для себе і батьки можуть танцювати не відволікаючись)тощо..

Для чого.
Садок. Спілкування дітей з собі подібними )) Під наглядом адекватних дорослих, які поважають особистість і індивідуальні особливості кожної, навіть найменшої дитини, при цьому несуть відповідальність за дітей там, де це необхідно (нагодувати, вдягнути (роздягнути), помити, заспокоїти, пояснити, відповідальність за безпеку дітей). Дітям важливо багато бавитись. Гра - для розвитку психологічного і фізичного дітям важливо просто грати. Коли вони діють з власної ініціативи, а не виконують те, що кажуть дорослі. При цьому хтось має наглядати за ними, щоб всі були цілі )))

Школа.
Навчати поза стінами загальнодержавної школи не тому, що там погано, а тому, що вдома можна вчитись краще, цікавіше, більше. Поза школою легше зберегти бажання вчитись, яке закладене в кожній дитині від народження. Легше створити сприятливі умови для розвитку сильних сторін кожної дитини. Легше створити умови, коли діти будуть отримувати те, що їм необхідно - увагу, цікаві знання, корисні навички, важливий життєвий досвід, відкритих і доброзичливих наставників, які поважатимуть кожну дитину.

Отже, розшукуються батьки, які хочуть вчити своїх дітей разом з нами )))

Особливо цікавлять мене батьки дітей 2008-2009 р.н. ))

І людей, які люблять проводити  час з дітьми і мають бажання ділитись з ними цікавими знаннями і досвідом.
м.Львів

Зголосіться будь ласка!

Можна тут в коментарях,
або  https://www.facebook.com/svetlana.kika
або на пошту svetlana.kika@gmail.com

контактні дані залиште будь ласка в таблиці , щоб з Вами можна зконтактувати, повідомити про заплановану зустріч.


Питання теж можна задавати ))

Фотографії з сайту БеркоШко.
http://berkoshko.blogspot.com
Там же можна подивитись більше фотографій і опис  занять, квестів, дослідів на різну тематику, які вони вже проводили.






10 комментариев:

  1. о Класно. Я з дітками можу робити листівки і багато рукотворних поробок. Єдине що у мене нема досвіду групової роботи з дітками. Моя маська 2009рн, дуже полюбляє такі наші забавки у маму і доцю листівкороба (попутньо рахуємо квіточки, змішуємо барви, вчим композицію і всяке так), скульптора (ага ліпити людей і персонажів дуже цікаво). Якраз у вересні треба було б у школу, а тут така нагода оминути сім кіл пекла.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Доброго дня!
      Давайте знайомитись )))
      Залишіть будь ласка свої контактні дані в табличці, будем домовлятись про зустріч
      https://docs.google.com/spreadsheets/d/147Tt1rrF4BObRkpqFIZhVCervaQ_VkTFcWHBEg1rfcA/edit?usp=sharing

      Удалить
  2. Ух! Світланко, ти молодчинка!!!
    Я б могла заняття по інгліш проводити.
    А коли буде набір 2011 р.н. - можем приєднатись до групи.
    Суперська ідея!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую!
      Впишись будь ласкав табличку, щоб всі контакти були в одному місці - так краще загальну картину уявити - скільки бажаючих, якого віку діти і т.д.

      Удалить
  3. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  4. http://7promeniv.com.ua/domashnia-osvita/1576-alternatyvna-osvita-znaiomstva-obhovorennia.html

    ОтветитьУдалить
  5. Ось сторінка для обговорення альтернативної освіти http://7promeniv.com.ua/domashnia-osvita/1576-alternatyvna-osvita-znaiomstva-obhovorennia.html У Львові вже багато років батьки намагаються зробити щось подібне, але все впирається в першу чергу в оренду приміщення. Найбільш успішними такими проектами став вальдорфський садочок на вул.Вашингтона та школа-садочок вайшнавів на Рудно (обоє платні).

    ОтветитьУдалить
  6. дуже хороша ідея!!! як проходить її втілення?

    ОтветитьУдалить
  7. 12, 13,14 червня - семінар з вальдорфської педагогіки.

    Для кого: розрахований для вихователів і для батьків.
    Семінар розрахований на 3 дні, по дві частини (до і після обіду). Початок о 9:00, закінчення о 17:00.
    Тематика: - темпераменти дітей; - створення музичних ігр для дітей; - пошиття вальдорфської ляльки-зірочки.
    Більше інформації тут http://vk.com/club82100388

    ОтветитьУдалить
  8. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ОтветитьУдалить