воскресенье, 15 марта 2015 г.

"Не можна!" - можна чи не можна?

            Давайте ще про заборони поговоримо  (так, мені можна питання задавати, навіть через якийсь час після публікації запитати в коментарях, я час від часу перевіряю чи не з'явились нові)?

"Не можна!"

    Не знаю як ви, я часто це чую (і від себе теж).

    Так от, вчені (куди ж без них))) виявили, що мозок дитини (до якого віку не знаю, але з 1-2-3- річними дітьми краще пояснювати заборону інакше) просто не сприймає частку "не". Тобто коли мама каже "Не кидай пісок" дитина чує "Кидай пісок".

    Є ще один момент.

    Фраза "Не можна" для малюків 1-1,5-2 р. сприймається як фізична неможливість. Наприклад, не можна дотягнутись до сонця. І коли мама каже, що маму бити не можна , дитина сміється і демонструє мамі, що можна - дивись, я ж б'ю )))) А ще малюки не розуміють, що іншому може бути боляче.

    Що робити і як пояснювати?

    Спершу треба фізично зробити неможливим продовжувати - взяти на руки (щоб дитина не бігла на дорогу), перехопити руку (щоб не вдарила маму), віднести від кухонною плити, щоб не крутила регулятори газу. Хоч діти і не сприймають частку "не", але помічають зміну маминого виразу обличчя і інтонацію. Якщо перегнути палицю з емоціями, то дитина провокуватиме далі, щоб подивитись театр одного актора ))) Тому треба тренувати спокійне, але тверде і безапеляційне "ні" в тих ситуаціях, де воно справді потрібне.

     А коли заборони можна уникнути, краще перефразувати так, щоб уникнути частки "не". Наприклад, замість "Не лізь на стіл" - "Сідай на крісло".



5 комментариев:

  1. в мене великі сумніви, що діти не сприймають частку "не" , ну але від гріха подалі я замінюю "не можна" на "забороняю". Але реакція приблизно однакова.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ну бо
      1 різниці в поведінці нема коли я "забороняю" і коли "не можна"
      2 чого б то вони мали не розуміти. (Голова - предмет темный.) Навіть якщо не розуміють на рівні слів, то на рівні відчуттів точно розуміють.

      Удалить
  2. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  3. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ОтветитьУдалить