среда, 10 декабря 2014 г.

Хочу діалогу

    Я почала з перекладів інформації енциклопедичного характеру. Прийшли, прочитали, далі використовуємо або не використовуємо.

Але хочеться з вами поговорити. А як воно вам - бути мамою? Які відчуття, які емоції? З якими думками прокидаєтесь?
З якими лягаєте спати?

Серце завмирає від запаху і ніжності солоденької щічки, переповнює щастя від обіймів, хочеться обіймати, цілувати, лоскотати. Правда? )))



А буває, що хочеться втікти від усіх? Махнути на дискотеку з коліжанками, як раніше? Піти на роботу, щоб мати більше грошей і ні від кого не залежати?
Або просто бракує спілкування? Простих розмов з коліжанками ні про що і про все одночасно. Простих, але потрібних.
Стосунки з власними батьками або з батьками чоловіка, як вони?
Чи просто хочеться спати, спати,спати...?



Багато говорять про те, що мама повинна зробити. Але чи питають а чого хоче мама?
А мама, вона теж людина (с)  і її бажання теж мають здійснюватись. Для цього потрібно їх розуміти і мати сміливість озвучувати.


Чого вам хочеться зараз? Напишіть будь ласка в коментарях одне-два-три свої найбільш актуальні бажання станом на сьогодні, можна анонімно )))

5 комментариев:

  1. я можу неанонімно :)
    часто банально хочеться тиші. часто хочеться з чимось посидіти - щоб сама. часто хочеться кудись піти - щоб сама, або з чоловіком. отут, здається, вже з"явилося світло в кінці тунелю )))
    стосунки з батьками чоловіка якісь такі, нічого особливого. нема такого, щоб я мала бажання подзвонити, наприклад, його мамі і потриндіти з нею про життя :) і коли вона дзвонить, я теж ніколи ще не мала бажання потриндіти довго ) і я не впевнена, що мені хочеться в тих стосунках щось міняти.
    а от з чоловіком хочеться чогось ммм такого! незвичного, штолі. не зрозумійте мене якосьнетак :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Все так - коли все те саме кожен день, все стає одноманітим, нецікавим . Хочеться чогось незвичного )

      Удалить
  2. Які файні фоточки!! Друга, мабуть, з форумівки?

    Бути мамою.. КЛАСНО!! Деколи трохи весело, деколи трохи складно.. Мені найважче знайти оце відчуття покровительства. Не знаю як описати словами, але хто знає - той зрозумів. Це от коли я з одного боку мама-подружка (якій можна на голову вилізти), з іншого боку - мама-тиран (тут пояснювати ніц не треба), а ота золота серединка мені трохи складно було на початках. Стало простіше, як трохи почитала Ольгу Писарик.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! Так, це була велика класна форумівка )))


      В Ольги Писарик можна знайти відповіді на багато питань. Я в неї спочатку знайшла ще і нові запитання ;__

      Удалить
  3. Тиші, спокою від маленьких емоційних вихорів, ну і в туалет самій ходити )))

    ОтветитьУдалить