суббота, 6 февраля 2016 г.

Відлучення чи виховання?


     Назріло про грудне вигодовування.

     Тішить (мене;) ), що зараз все більше жінок розуміє необхідність тривалого грудного вигодовування. Тривале – це 2 роки і більше.

    Часто стикаюсь з тим, що жінки приходять в стані «Я вже не можу, дитина некерована, вимагає груди, кричить, роздягає мене. Буду відлучати!»

    Давайте спробуємо розібратись.

    В стосунках мама-дитина, мама головна. Грудного вигодовування це теж стосується. Груди – мамині, одяг мамин. Також мама задає межі дозволеного. Це стосується як фізичного аспекту ( мама дозволяє або не дозволяє кусати, щипати груди, крутити сосок), так і виховного.  Коли дитина робить те, що мамі неприємно , мама одразу це має присікати. Якщо дитина кусає – забрати груди (вставляє свій палець в кутик між щелепами дитини і виймає грудь). Твердо, але спокійно пояснює, що мамі боляче і кусати не можна.

    Якщо дитина щипає груди чи крутить сосок іншої груді – забрати руку дитини і так само твердо і спокійно пояснити, що мамі так боляче і мама так не дозволяє робити.  Це дитина робить інстинктивно, тому краще запропонувати альтернативу – дати щось в руки дитині (слінгобуси, іграшку, шнурок від маминої кофти, тощо) або масажувати пальчики дитині.

    Щодо поведінки в громадських місцях, вимагання криком, роздягання мами,  тут теж основне мамин спокій ;) Дитині потрібно пояснити як можна, а як не можна поводитись. Щоб був результат, потрібно спокійно,  тихо і лаконічно пояснити чому ні. Оскільки дитина вимагає груди не тому, що вона вередує, а її щось турбує (їй страшно, дитина втомлена, потребує маминої уваги, голодна, тощо) потрібно запропонувати альтернативу – нагодувати, взяти на руки, пригорнути, заспокоїти. 

    Паралельно, в спокійній обстановці проговорювати, що на вулиці не треба кричати, можна сказати тихенько мамі на вушко. Пояснювати, що на вулиці мама не дає груди, тому що незручно/холодно/мама зайнята. Прийдемо додому або в інше прийнятне місце  - я дам тобі груди.  Коли мама спокійна, впевнена, декілька таких ситуацій і дитина приймає норми поведінки.



    В таких ситуаціях є ще один важливий момент – це реакція оточуючих. Нерідко ( а швидше часто) мама чує осудливі слова з боку оточуючих. Їх не переробиш, але важливо пам’ятати – ваші стосунки з дитиною, ваше грудне вигодовування – це ваша особиста справа і ніхто збоку не має права вказувати що і коли вам робити. Але завжди будуть ті, хто буде вважати, що він обов’язково має повідомити Вам чи Вашій дитині, що він з цього приводу думає. Спробуйте абстрагуватись і усвідомте, що ваші взаємини з дитиною важливі і для неї, і для Вас. Можна попросити коментуючих утриматись від засудження, можна просто не звертати увагу. Можна попросити допомгти вам – дати місце в маршрутці, пропустити до виходу, або просто сказати, що якщо Вас підтримають, Вам буде значно легше заспокоїти свою дитину.  Знайдіть свій варіант :)

12 комментариев:

  1. в чому полягає власне ота необхідність тривалого гв?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Необхідність зумовлена багатьма факторами - тут і розвиток нервової системи, і імунітет, і психологічний розвиток, і розвиток травної системи,тощо. Для жінки це профілактика остеопорозу, онкохвороб.

      Удалить
    2. тобто виходить, що жінка, яка з тих чи інших причин відмовилась від гв на ранньому етапі вирощує дитину з вадами розвитку нервової вистеми, імунодефіцитом і психологічними розладами? щодо профілактики остеопорозу теж можна посперечатись. ви не навели жодного доказового аргументу. це демагогія. чекаю , як мінімум, посилань

      Удалить
    3. Виходить, що без ГВ організм дитини дозріває без підтримки, яку дає грудне вигодовування. Не обов*язково це будуть вади.
      Щодо аргументів і посилань - пошукові системи допоможуть знайти.
      Або можете почекати, в мене буде час і бажання написати про це.

      Удалить
    4. якщо ви щось настільки категорично стверджуєте - то краще подбайте про бажання і час для обгрунтування своїх слів

      Удалить
    5. на орбіті Марса крутиться велетенська жирафа. не маю ні часу, ні бажання підтверджувати свої слова. так є

      Удалить
  2. Як на мене то коли дитина починає показувати" коники" то потрібно припиняти гв! Не потрібно робити фетиш з способу харчування, особливо тоді коли дитина вже здатна і дістає потрібне від нормальної їжі!!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Кожна мама в праві вирішувати коли і як припиняти грудне вигодовування. Часом потрібно знати, що є інші методи вирішення ситуації, крім відлучення.
      До того ж, ГВ це не лише харчування.

      Удалить
    2. ГВ після року це не просто спосіб харчування. Це швидше спосіб психологічного зв'язку з мамою. Не єдиний спосіб, звичайно, але один із декількох. Спосіб відчути психологічний захист, заспокоєння. А дитина, яка отримує від батьків психологічний захист - відчуває авторитет батьків. І чим довше давати дитині цей захист - тим міцнішим стає авторитет батьків. Це не обовязково повинно бути тривале ГВ, це спільний сон, фізичні дотики (побільше обіймів і масажиків), похвали, схвалення, підбадьорювання, поменше критики, побільше спокійних пояснень і т.д.
      Можна не дбати про те, щоб дати дитині психологічний захист, тоді батьки жаліються, що дитина у 10 років, а то й швидше стає некерованою, що для неї батьки перестають бути авторитетом і робить усе "назло".

      Удалить
    3. не на той комент відповіла, але нехай вже буде..

      Удалить
  3. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ОтветитьУдалить